rebeckazz

Alla inlägg under maj 2012

Av rebecka mäki mellgren - 1 maj 2012 21:15

  Förlåt för min dåliga upptadering dem senaste fem-sex veckorna. Jag lovar att förbättra mej.


Dem senaste veckorna har varit ett helvete. Jag har inte orkat göra någonting. Det är så att min farfar hamnade på sjukhus och blev väldigt sjuk. Och tillslut orkade han inte mer och han gick bort. Sen har det varit begravning.


Det är så att det är första gången jag förlorat i min familj och jag va på min första begravning. :'(

Jag och min farfar stod varandra väldigt nära. Han kommer alltid finnas i våra hjärtan.

På bilden så är det en bild på min farfars ben. Han va förlamad i tio år innan han gick bort ochlämnade jorden:'(


Men jag är glad att jag har haft vänner som stöttat mig och har funnits för mig när jag gått igenom detta. Älskar er <3


Hoppas ni hade en bra valborg? För det hade jag.


Hoppas ni mår bra :D Jag ska göra en förbättring med min blogg. LOVAR att upptadera bloggen så mycket jag kan.

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Rebecka heter jag. Hoppas ni kommer trivas på min blogg.

Komentera/Sprid/Följ mn blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards