rebeckazz

Alla inlägg under december 2011

Av rebecka mäki mellgren - 30 december 2011 01:15

hej jag laddar inte upp någon bild för jag sitter inte på min dator och finns inga bilder på mej här men idag har jag varit hos mormor av mormor och min moster fick jag beyonce parfym i julklapp av min andra moster fick jag 350 kr :D och av mamma fick jag piercing i naveln nöjd som fan jag som har väntat på detta i 4 år nu :D tack för julklapparna ::D nu sitter jag med mari hemma hos henne vi sitter  på datorn och lyssnar på musik 


vi ska förska dygna :D det ska nog gå tro :P



imorogn ska jag och hon shoppa eller ja iallafall jag men hon får va med ska köpa nya kläder och en platttång som kostar 349 kr och e på 360 grader det bra det men hoppas ni får en bra natt ha det gött:D

Av rebecka mäki mellgren - 27 december 2011 23:07

bloggar från mobilen så laddar inte upp någon bild men idag har jag varit med matilda victor och anders vi titta på film/filmer hemma hos mig först titta vi på avatar sen på american pie the weding sen ice age det va kul vi hade lite myspys;-)just nu är jag med matilda och ska sova hos henne inatt det ska bli kul men det dåliga är att man måste va hemma kl elva imorgon morgon och stöäda rummet så det blir ju att gå upp klockan nio för att hinna hem till elva......iimorgon blir det att kanske åka till mamma vi får se hur det blir orkar inte va kvar i åmål.....men hoppas ni får en bra kväll så skriver jag mer imorgon god natt på er ha en bra kväll/natt

Av rebecka mäki mellgren - 27 december 2011 12:13

  Hej nu sitter jg och tittar på avatar med matilda victor och nders matilda ska platta mitt hår ...imorgon eller på torsdg sk jag pierca naveln  




hoppas i får en underbar dag skriver mer sen herrå 

Av rebecka mäki mellgren - 26 december 2011 20:09

  kan inte tiden gå snabbare ...




vill attt älsklingen ska komma men han kommer säkert inte få komma idag eftersom han kommer säkert komma sent.....





vill att han kommer NU saknar han otroligt mycke....<3

Av rebecka mäki mellgren - 26 december 2011 20:09

  kan inte tiden gå snabbare ...




vill attt älsklingen ska komma men han kommer säkert inte få komma idag eftersom han kommer säkert komma sent.....





vill att han kommer NU saknar han otroligt mycke....<3

Av rebecka mäki mellgren - 26 december 2011 20:09

  kan inte tiden gå snabbare ...




vill attt älsklingen ska komma men han kommer säkert inte få komma idag eftersom han kommer säkert komma sent.....





vill att han kommer NU saknar han otroligt mycke....<3

Av rebecka mäki mellgren - 26 december 2011 20:09

  kan inte tiden gå snabbare ...




vill attt älsklingen ska komma men han kommer säkert inte få komma idag eftersom han kommer säkert komma sent.....





vill att han kommer NU saknar han otroligt mycke....<3

Av rebecka mäki mellgren - 26 december 2011 20:09

  kan inte tiden gå snabbare ...




vill attt älsklingen ska komma men han kommer säkert inte få komma idag eftersom han kommer säkert komma sent.....





vill att han kommer NU saknar han otroligt mycke....<3

Presentation


Hej! Rebecka heter jag. Hoppas ni kommer trivas på min blogg.

Komentera/Sprid/Följ mn blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards