rebeckazz

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

sorry att jag inte har uppaderat på länge

Av rebecka mäki mellgren - 29 januari 2012 21:33

hej sorry att jag inte har upptaderat på länge men har inte haft ork till det .. :(

mn i frdags va jag me antonia elin erik daniel och frida en stund det va väl skojjig men sen blev jag desperat och gjde slut me min kille men det gick tre timmar sen blev vi tsm igen :D älskar han otroligt mycket<3


jag sov även hos antonia fredag till lördag och i lördags var jag och antonia me elinl och antonia sov hos mig lördag till söndag idag va vi me massa folk men sen gick jag hem för jag frös och då kom elin aja jag har iallafall haf en bra helg hoppasni också har haft det puss på er:P



lägger inte ut ngn bild för jag har ingen ny bild och ni vill ju inte se ngn gammal bild haahah mn just nu sitter jag och tittar på två och en halv men sen blir de att sova för imorgon är det skola. Imorgon får vi våra KLASSTRÖJOR jag har väntat länge nu.......



ha n brakväll god natt påer :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecka mäki mellgren - 1 maj 2012 21:15

  Förlåt för min dåliga upptadering dem senaste fem-sex veckorna. Jag lovar att förbättra mej.   Dem senaste veckorna har varit ett helvete. Jag har inte orkat göra någonting. Det är så att min farfar hamnade på sjukhus och blev väldigt sjuk. Och...

Av rebecka mäki mellgren - 11 mars 2012 21:35


 Men hej och god natt. idag har jag vait med kompisar och vart hos farmor. Nu sitter jag på fb och kollar på big brother  ...

Av rebecka mäki mellgren - 11 mars 2012 00:11


Idag har ja varit på ungdomsgården nu sitter jag hemma och tittar på tv. Har fått tillbaka min duma J***A huvudvärk igen så imorgon blir det att stanna hemma och ta det lugnt och inte att gå ut och träffa kompisar. Hoppas ni får en bra natt god natt ...

Av rebecka mäki mellgren - 10 mars 2012 10:15


God morgon på er alla . Jag är trött och ny vaken väntar bara på att Antonia ska vakna till liv:P Idag ska jag gå till ungdomsgården i Åmål kl 4 så är jag nog där till kl 11 sen blir det säkert att gå hem och slappa för imorgon åker jag  till bengtsf...

Av rebecka mäki mellgren - 10 mars 2012 00:20


  Just min säng med Antonia. Vi sitter och tittar på Disney Channel. kl två blir det Big Brother. Har haft en nu sitter jag i trevlig dag hoppas ni har haft det :P aja bye bye :D  ...

Presentation


Hej! Rebecka heter jag. Hoppas ni kommer trivas på min blogg.

Komentera/Sprid/Följ mn blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards