rebeckazz

Alla inlägg under november 2011

Av rebecka mäki mellgren - 25 november 2011 18:59

hej! Kan inte lägga upp bilder via mobilen men ni får klara er ändå jag är hos farmor i bengtsfors och nyss grillat marshmallows och käkat pizza kullit kullit är det hoppas ni får en underbar kväll alllhiopa<3

Av rebecka mäki mellgren - 24 november 2011 20:50

  hej ! det är jag som är rebecka och jag hoppas att ni kommer trivas med min blogg..:D



ja idag har jag varit med matilda och massa fler vi va på ungdomsgården i åmål imorgon blir det kul på söndag blir det att träffa älskling just nu sitter man och lyssnar på musik  sen blir det att gå ner och  äta kvällsmat (ägg)  titta på tv och gå och lägga sig imorgon ska man till kyrkan med skolan för att fira första advänt som är på söndag :D förstår ni en hel måndad till jul bara tiden går fort :D kommer inte kunna skriva  inlägg på hela helgen men kanske klämmer in något inlägg på söndag om jag hinnder vi får se ska försöka lägga in inlägg så mycket jag kan och så fort jag hinner det LOVAR  jag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Rebecka heter jag. Hoppas ni kommer trivas på min blogg.

Komentera/Sprid/Följ mn blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards